آنتراسیت چیست و چه کاربردی دار…

bar_chartتعداد مشاهده 1,618 بازدید کننده
آنتراسیت چیست و چه کاربردی داردفهرست مطالبآنتراسیت چیست و چه کاربردی داردکاربرد خاکستر بادی زغال سنگ در تثبیت بستر روسازیمصارف خانگی آنتراسیتجهت استعلام قیمت تماس بگیرید:تلفن فروش: 09127336158زغال سنگ و کربن فعال در طبقه بندی آنتراسیتآنتراسیت در کجا و چگونه پدید می آیدآنتراسیت برای چه مواردی استفاده می شود؟جهت استعلام قیمت تماس بگیرید:تلفن فروش: 09127336158تفاوت بین آنتراسیت و زغال سنگ معمولی چیست؟لیست قیمت آنتراسیتچرا آنتراسیت بهترین است؟آیا می توانم آنتراسیت را بسوزانم؟کدام کشور زغال سنگ آنتراسیت دارد؟رنگ آنتراسیت چیست؟جهت استعلام قیمت تماس بگیرید:تلفن فروش: 09127336158چگونه آنتراسیت را بسوزانیم؟چرا زغال سنگ آنتراسیت بهترین است؟آیا آنتراسیت سوخت فسیلی است؟چرا آنتراسیت بدون دود…
app_registrationدسته بندی: آنتراسیت, سیلیس تصفیه آب

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

فهرست مطالب

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد – آنتراسیت. آنتراسیت (“زغال‌مانند”) یک نوع سخت و بسیار کم از انواع فشرده‌ی فرار زغال سنگ است که درخشندگی بالایی دارد. دارای بیشترین میزان کربن (بین 92.1% تا 98%)، کمترین ناخالصی و بالاترین میزان کالری در بین انواع زغال سنگ است که شامل زغال سنگ قیر و زغال سنگ نیز می شود.

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد
کاربرد خاکستر بادی زغال سنگ در تثبیت بستر روسازی

روش دیگر طبقه بندی خاکستر بادی بر اساس نوع زغال سنگ سوزانده شده است. بر این اساس، زغال‌سنگ‌ها را می‌توان به چهار نوع طبقه‌بندی کرد (جدول 1 را ببینید): قیری، زیر قیر، لیگنیت و آنتراسیت. آنتراسیت در دیگ های برق کمتر رایج است و به تولید کمتر خاکستر بادی کمک می کند. سیلیس (SiO2)، آلومینا (Al2O3)، اکسید آهن (Fe2O3) و اکسید کلسیم (CaO) ترکیبات اولیه در همه انواع خاکستر بادی هستند.

 

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

مصارف خانگی آنتراسیت

آنتراسیت را می توان در مصارف خانگی، عمدتاً به عنوان جزئی از بریکت های زغال چوب استفاده کرد. علاوه بر این، آنتراسیت برای گرمایش فضا استفاده می شود، زیرا یکی از تمیزترین انواع زغال سنگ برای سوزاندن است و دود کمتری نسبت به انواع دیگر تولید می کند. خواص سوختن تمیز آن اجازه می دهد تا آنتراسیت طولانی تر از چوب بسوزد و استفاده از آن را در اجاق های گرمایش خانگی جذاب می کند. علاوه بر تمیز بودن و سوزاندن طولانی، از آنتراسیت استفاده می شود زیرا چگالی انرژی بسیار بالایی دارد – 33 MJ/kg – بالاترین میزان در بین هر نوع زغال سنگ. هنگامی که آنتراسیت می سوزد، می تواند به دمای بسیار بالایی برسد، و این سوخت را در گرم شدن سریع، آزاد شدن مقادیر بسیار زیاد انرژی و سوزاندن بسیار داغ، استثنایی می کند.

 

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید:تلفن فروش: 09127336158

 

 

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

زغال سنگ و کربن فعال در طبقه بندی آنتراسیت

زغال سنگ سنگی است که از کربن تقریبا خالص ساخته شده است. زغال سنگ در کانسارهای مختلف دارای ترکیبات متفاوتی است، بنابراین زغال سنگ در دسته‌های مختلف آنتراسیت طبقه‌بندی می‌شود که به‌عنوان شکل سیاه تیره زغال سنگ و با کیفیت‌ترین درجه طبقه‌بندی می‌شود. بسیار سخت است، دارای رطوبت کم و محتوای کربن نزدیک به 95٪ است. همچنین، آنتراسیت معمولاً قدیمی ترین نوع زغال سنگ است که از زیست توده ای که 350 میلیون سال پیش مدفون شده بود، تشکیل شده است.

 

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

 

آنتراسیت در کجا و چگونه پدید می آید

تشکیل آنتراسیت نه تنها به زمان زیادی نیاز دارد، بلکه به دمای بسیار بالایی نیز نیاز دارد. دمای لازم برای توسعه زغال سنگ آنتراسیت فقط در مرزهای کمربند کوهستانی امکان پذیر است. این مناطق به این دلیل مناسب هستند که فرآیند ساخت یک کوه ورقه های سنگی را بر روی لایه هایی که زغال سنگ در آن تشکیل می شود رانده می شود. این باعث می‌شود که لایه‌های حاوی زغال‌سنگ تا عمق 8 تا 10 کیلومتری پایین رانده شوند – جایی که دما می‌تواند به 300 درجه سانتی‌گراد برسد.

 

آنتراسیت برای چه مواردی استفاده می شود؟

امروزه استفاده اصلی از آنتراسیت برای سوخت خانگی در اجاق های دستی یا کوره های استوکر اتوماتیک است. به ازای وزن خود انرژی بالایی تولید می کند و با دوده کمی به طور تمیز می سوزد و برای این منظور ایده آل است. ارزش بالای آن باعث می شود که برای استفاده از نیروگاه بسیار گران باشد.

 

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید:تلفن فروش: 09127336158

 

تفاوت بین آنتراسیت و زغال سنگ معمولی چیست؟

زغال سنگ آنتراسیت چه تفاوتی با زغال سنگ قیر دارد؟ | توضیح: زغال سنگ آنتراسیت عیار بالاتری نسبت به زغال سنگ قیر است و تحت فشار بیشتر و در دمای بالاتر تشکیل می شود. زغال سنگ آنتراسیت حاوی کربن بیشتری نسبت به زغال سنگ قیر و گوگرد کمتری است که آن را مطلوب تر می کند. زغال سنگ قیر نیز رطوبت بیشتری نسبت به زغال سنگ آنتراسیت دارد.

 

 

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

لیست قیمت آنتراسیت

آنتراسیت به ازای وزن خود انرژی بالایی تولید می کند و با دوده کمی به طور تمیز می سوزد و برای این منظور ایده آل است. ارزش بالای آن باعث می شود که برای استفاده از نیروگاه بسیار گران باشد. کاربردهای دیگر شامل ذرات ریز مورد استفاده به عنوان رسانه فیلتر و به عنوان یک ماده در بریکت های زغال سنگ است.معیار قیمت همیشه اولین شاخصه انتخاب مشتریان است  در این بخش بر اساس 1 تن زغال سنگ به درخواست مشتریان قیمت جهانی روز آنتراسیت را معین کردیم و در لیست زیر قابل نمایش است.SIZE قیمت عمده (در هر تن) کیسه آنتراسیت 40 لیتری (در هر تن)

  1. ذغال سنگ اجاق گاز 190.00 دلار 232.00 دلار
  2. شاه بلوط 190.00 دلار 232.00 دلار
  3. زغال نخودی 190.00 دلار 232.00 دلار
  4. برای تصفیه آب از 15000 INR (تقریباً) استفاده کنید.
  5. توده کک آنتراسیت 10000 INR (تقریبا)
  6. گندم سیاه 190.00 دلار N/A

 

 

چرا آنتراسیت بهترین است؟

5 دلیل برای اینکه زغال سنگ آنتراسیت بهتر از چوب است . زغال سنگ آنتراسیت یک منبع سوخت سازگار با محیط زیست است. برخلاف چوب، مقدار کمی ذرات معلق، اکسید گوگرد و مونوکسید کربن تولید می کند. زغال سنگ آنتراسیت هرگز دود، سوئت یا کرئوزوت تولید نمی کند، حتی اگر برای مدت طولانی در آتش کم باشد.

 

 

 

آیا می توانم آنتراسیت را بسوزانم؟

از نقطه نظر عملکرد و گرمایش، آنتراسیت یک زغال سنگ با کیفیت بالاتر برای گرمایش خانگی و آتش باز است. در حالی که احتراق سخت تر است، آنتراسیت برای مدت زمان طولانی تری در دمای گرم تر می سوزد، به این معنی که در تامین گرمای قابل اعتماد برای خانه شما موثرتر است.

 

 

 

کدام کشور زغال سنگ آنتراسیت دارد؟

آنتراسیت کم فراوان ترین شکل زغال سنگ است. در ایالات متحده بیشتر در شمال شرقی پنسیلوانیا یافت می شود و کمتر از 2 درصد کل ذخایر زغال سنگ در این کشور را تشکیل می دهد. مقادیر کمتری از آنتراسیت در آفریقای جنوبی، استرالیا، شرق اوکراین، غرب کانادا، چین و سایر کشورها وجود دارد.

 

 

رنگ آنتراسیت چیست؟

نکات مهم برای استفاده از رنگ آنتراسیت در طراحی داخلی. آنتراسیت یک رنگ خاکستری گچی و بسیار تیره است – تقریباً سیاه. در دنیای واقعی، آنتراسیت شکل فشرده ای از زغال سنگ است که دارای بالاترین چگالی انرژی در بین انواع زغال سنگ است. این چگالی انرژی بالا در حس انرژی بخشی که این رنگ به طراحی داخلی می دهد منعکس می شود.

 

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید:تلفن فروش: 09127336158

 

چگونه آنتراسیت را بسوزانیم؟

هنگامی که آتش هیزمی به خوبی برقرار است، با مقدار زیادی زغال چوب داغ قرمز، شروع به اضافه کردن آنتراسیت (نخود یا مغز گردو نسبت به اندازه اجاق گاز ترجیح داده می شود) به مقدار کم در یک زمان کنید. صبر کنید تا اولین لایه آنتراسیت چسبیده و شروع به درخشش نارنجی کند، سپس یک لایه دیگر اضافه کنید.

 

 

چرا زغال سنگ آنتراسیت بهترین است؟

برخی از مزایای زغال سنگ آنتراسیت عبارتند از: خروجی حرارت بالا – زغال سنگ آنتراسیت با چگالی بالا و رطوبت کمتر، شعله آبی داغ تقریباً 9000 درجه سانتیگراد تولید می کند که به آرامی می سوزد و منبع گرمایی طولانی تری می دهد.

 

 

آیا آنتراسیت سوخت فسیلی است؟

زغال سنگ آنتراسیت | اجاق زغال سنگ آنتراسیت | زغال سنگ آنتراسیت معمولاً به عنوان “زغال سنگ سخت” شناخته می شود. زغال سنگ آنتراسیت یک سوخت فسیلی بسیار کربناته است که بالاترین گرما را در بین تمام سوخت‌های فسیلی موجود ایجاد می‌کند و محتوای گوگرد کم در آنتراسیت آن را به سوختی بسیار تمیز تبدیل می‌کند.

 

 

 

چرا آنتراسیت بدون دود است؟

سوخت‌های بدون دود نه تنها تولید می‌شوند، بلکه می‌توانند به صورت طبیعی به شکل آنتراسیت نیز یافت شوند. آنتراسیت دارای محتوای کربن بسیار بالایی است، گاهی اوقات تا 98٪، به این معنی که حاوی مواد فرار کمتری است و بنابراین هنگام سوختن هیچ دود غلیظی از خود خارج نمی کند.

 

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید:تلفن فروش: 09127336158

 

آنتراسیت چه مدت می سوزد؟

نتایج ممکن است متفاوت باشد، اما میانگین زمان سوختن بین بارها از 8 تا 24 ساعت متغیر است. این زمان‌های سوختگی ممکن است از میانگین‌ها فراتر رود، بسته به موقعیت، زیرا هر موقعیتی متفاوت است. چند BTU در زغال سنگ آنتراسیت وجود دارد؟ در هر پوند زغال سنگ آنتراسیت حدود 13500 BTU وجود دارد.

 

 

 

چرا آنتراسیت بهتر است؟

آنتراسیت که با نام‌های زغال سنگ سخت و زغال‌سنگ سیاه نیز شناخته می‌شود، گونه‌ای سخت و فشرده از زغال سنگ است که درخشندگی زیرفلزی دارد. دارای بالاترین میزان کربن، کمترین ناخالصی و بالاترین چگالی انرژی در بین انواع زغال سنگ است و بالاترین رتبه زغال سنگ را دارد.

 

 

 

کدام کشور بیشترین آنتراسیت را دارد؟

پاسخ صحیح ایالات متحده آمریکا است. آنتراسیت دگرگون شده ترین نوع زغال سنگ است. آنتراسیت دارای محتوای کربن بالای 90 درصد است و به آن زغال سنگ کیلکنی یا زغال سنگ نیز می گویند. ایالات متحده آمریکا برترین کشور از نظر ذخایر آنتراسیت و زغال سنگ قیر در جهان است.

 

 

 

آیا آنتراسیت دوستدار محیط زیست است؟

زغال سنگ آنتراسیت یک منبع سوخت سازگار با محیط زیست است. برخلاف چوب، مقدار کمی ذرات معلق، اکسید گوگرد و مونوکسید کربن تولید می کند. زغال سنگ آنتراسیت هرگز دود، سوئت یا کرئوزوت تولید نمی کند، حتی اگر برای مدت طولانی در آتش کم باشد.

 

 

آیا آنتراسیت سوخت خوبی است؟

در طول عمر طولانی آتش گرمای خوبی می دهد و با شعله کم آبی می سوزد. سوخت بدون دود Burnglo Anthracite یک انتخاب محبوب برای مشتریانی است که از آن در وسایل دربسته مانند بخاری‌های اتاق، اجاق‌های شیشه‌ای، دیگ‌ها و اجاق‌ها استفاده می‌کنند. دانه های آنتراسیت قطعاتی با اندازه یکنواخت از زغال سنگ با درجه حرارت بالا هستند.

 

 

آیا آنتراسیت یک سنگ است؟

برنامه های کاربردی. آنتراسیت یک سنگ طبیعی است که برای مصارف داخلی مناسب است: کف، دیوار، رویه های روشویی و پوشش پله ها هم در خانه های خصوصی و هم در ساختمان های عمومی با استفاده جمعی متوسط ​​و فشرده. متریال سنگ و روکش سنگ باید متناسب با ناحیه ای که در آن اعمال می شود انتخاب شود.

 

 

 

چه رنگی نزدیک به آنتراسیت است؟

سیاه و سفید. من در روغن ها نقاشی می کنم تا یک لایه نازک از رنگ سیاه را به شکل آنتراسیت پایین بیاورم ، مقداری سفید و سیاه را برای یک تن میانی مخلوط کنم ، آن را در اینجا و آنجا در قسمت نور زغال سنگ قرار دهم. سپس برای برخی از چراغ های بلند کمی خاکستری خالص یا خاکستری بسیار روشن. من از چاقوی نقاشی خود استفاده می کردم.

چه رنگ هایی با آنتراسیت خوب پیش می روند؟

اگر برای شما خیلی خنک است ، آن را با خاکستر ، Taupe ، ماسه و قهوه ای گرم کنید تا احساس دنج اضافه کنید. می توان آن را با رنگهای طبیعی که یادآور فلز و مواد معدنی است مطابقت داشته باشد تا رنگ های خاکی را بیرون بیاورد یا برای اضافه کردن ابعاد به یک ظاهر greyscale بدون سختی سیاه استفاده شود.

چرا آنتراسیت خاکستری اینقدر محبوب است؟

رنگ بیش از همه کاره است. آنتراسیت خاکستری قادر است تقریباً هر رنگ خانه بیرونی را تکمیل کند – با شروع تنوع گسترده ای از مواد طبیعی و پایان دادن به سیستم های نوآورانه نمای. قاب های پنجره آنتراسیت هنگام ترکیب با آجر قرمز ، سنگ سفید و خاکستری یا روکش دار به خصوص زیبا به نظر می رسند.

چگونه آنتراسیت را شناسایی می کنید؟

آنتراسیت ها به رنگ سیاه و فولادی خاکستری هستند و درخشش درخشان و تقریباً فلزی دارند. آنها می توانند صیقل داده و برای اهداف تزئینی مورد استفاده قرار گیرند. سخت و شکننده ، آنتراسیت ها با شکستگی مخروطی به قطعات تیز می شکنند. برخلاف بسیاری از ذغال سنگ های قیر ، آنها به لمس تمیز می شوند.

آیا گرافیت و آنتراسیت همان رنگ هستند؟

گرافیت خاکستری سایه ای سبک تر از خاکستری از خاکستری آنتراسیت است. این نقره ای از سیاه و سفید با ظاهر ممتاز است. RAL 7024 نسخه ارجح است. این رنگ در ساختمانهای جدید و خانه هایی با سنگهای سبک محبوب ترین است.

آیا آنتراسیت از سیاه تیره تر است؟

آنتراسیت خاکستری سایه ای عمیق از خاکستری ذغال است که به طور گسترده ای به عنوان یکی از تاریک ترین خاکستری ها در اطراف تلقی می شود. نام آنتراسیت ، زغال سنگ آنتراسیت ، یک سنگ سیاه با براق فلزی است. و این درخشش رنگ سنگ را نرم می کند و باعث می شود خاکستری تیره به جای سیاه باشد.

آیا سیاه و آنتراسیت مطابقت دارند؟

رنگهای نعناع احساس به روز شده در طراحی را به ارمغان می آورند در حالی که رنگ های دیگر ، این را با یک پیچیدگی کلاسیک تاریک خلق می کنند. برای نهایی در مینیمالیسم کنتراست کم ظریف ، آنتراسیت را با سیاه ترکیب کنید.

 

 

لینک های مرتبط:

 

لطفا جهت استعلام قیمت آنتراسیت تماس بگیرید: 09127336158

معدن سیلیس همدان   | سیلیس تصفیه آب  | سیلیس صادراتی

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

نوشته‌های پیشین
قیمت سیلیس و آنتراسیت
نوشته‌ی بعدی
بسته بندی کیسه های تولید سیلیس
keyboard_arrow_up
×

سلام!

من مشاوره فروش پاسارگاد سیلیس هستم !

واتساپتو روشن کن و آنلاین گفتگو کن ..

× گفتگوی آنلاین!