شرکت پاسارگاد سیلیس همدان

اطلاعات تماس

  • کیلومتر 45 جاده ملایر به همدان
  • تلفن فروش:09127336158
  • تلفن دفتر:08132314622

درباره ما

شرکت پاسارگاد سیلیس تولیدکننده و صادرکننده برتر سه سال اخیر در ایران است که انواع سیلیس ، آنتراسیت و مواد معدنی صنعتی را با کیفت مرغوب و درجه یک و با قیمت منصفانه ارائه می کند.پاسارگاد سیلیس در کلیه شهرهای ایران و علاوه بر این به همه کشورهای حوزه خلیج فارس حوزه صادرات خود را گسترش داده و این روند به کشورهای اروپایی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

Instagram
WhatsApp
Telegram
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
Fill out this field

هلدینگ پاسارگاد سیلیس چه می کند؟

تجارت سیلیس ایران چیست؟ ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی سیلیس تخصصی تجاری است، یک ماده معدنی تخصصی که در انواع بازارهای نهایی مانند مواد نفتی و گازی، شیشه سازی و تولید مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سیلیس از کجا ساخته می شود؟

رایج ترین شکل سیلیس کریستالی کوارتز است که در ماسه، شن، خاک رس، گرانیت، خاک دیاتومه و بسیاری از اشکال دیگر سنگ یافت می شود. سیلیس غیر کریستالی در شیشه، سیلیکون کاربید و سیلیکون یافت می شود.

 

سیلیس به چه دلیل معروف است؟

سیلیس همچنین در سنگ زنی و پرداخت شیشه و سنگ استفاده می شود. در قالب های ریخته گری؛ در ساخت شیشه، سرامیک، کاربید سیلیکون، فروسیلیکون و سیلیکون؛ به عنوان یک ماده نسوز؛ و به عنوان سنگ های قیمتی ژل سیلیکا اغلب به عنوان یک ماده خشک کننده برای از بین بردن رطوبت استفاده می شود.

 

کدام کشور بیشترین صادرات سیلیس را دارد؟

اسلوونی با 7.6 میلیارد کیلوگرم بزرگترین صادرکننده ماسه سیلیس در سال 2021 بود. ایالات متحده، بلژیک و آلمان بزرگترین صادرکنندگان بعدی بودند.

 

تماس با ما پاسارگاد سیلیس

برای اطلاع از آخرین قیمتها با توجه با اطلاعات تماس در هر لحظه از شبانه روز با ما در تماس باشید

5/5 - (36 امتیاز)
Print Friendly, PDF & Email
keyboard_arrow_up
×

سلام!

من مشاوره فروش پاسارگاد سیلیس هستم !

واتساپتو روشن کن و آنلاین گفتگو کن ..

× گفتگوی آنلاین!