جزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلتره…

bar_chartتعداد مشاهده 2,136 بازدید کننده
جزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلترهافهرست مطالبجزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلترهاشن و ماسه سیلیسیسنگ ریزه های کف فیلترهاآنتراسیت فیلتر گرانولی با چگالی کمگارنت یک سیلیکات آلومینا با چگالی بالاسنگ آتشفشانی یک سیلیکات آلومیناشیشه فیلتراسیونمشخصات آنتراسیت فیلتراسیون آب پاسارگاد سیلیسآنتراسیت در تصفیه آب چه می کند؟آنتراسیت خام چیست؟آیا آنتراسیت همان کربن فعال است؟خواص سیلیس چیست؟سیلیس طبیعی چیست؟کربن فعال دانه ای چگونه ساخته می شود؟خرید و فروش شن و ماسه فیلتراسیونلینکهای مرتبط:لطفا جهت استعلام قیمت آنتراسیت تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۳۳۶۱۵۸معدن سیلیس همدان   | سیلیس تصفیه آب  | سیلیس صادراتی جزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلترها  – انتخاب مواد اولیه ای که مطابق با قوانین سختگیرانه…

جزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلترها

جزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلترها  – انتخاب مواد اولیه ای که مطابق با قوانین سختگیرانه جاری باشد، نیاز به دانش عمیق دارد و این تخصص ماست.فیلتراسیون به دلیل ارتباط مستقیم با جان انسان و موجودات زنده و همچنین ارزش بالایی که دارد قوانین سختگیرانه ای را برای خرید و فروش دارد و اولین قانون این نوع محصول مرغوبیت مواد مصرفی نظیر سیلیس و شن و ماسه مصرفی در فیلترها است . در این مقاله به کلیه جزئیات این محصولات می پردازیم.

جزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلترها

شن و ماسه سیلیسی

متداول ترین محیط فیلتر ماسه سیلیسی است که باید خالص، با سختی بالا و اندازه دانه ای یکنواخت و شکل کروی باشد. ماسه ما همه این معیارها را برآورده می کند و ما تضمین می کنیم که منشا رودخانه ای دارد تا از ریزدانه های ناخواسته و دانه های زاویه ای که ماسه خرد شده تولید می کند جلوگیری شود.

 

جزئیات سیلیس و آنتراسیت فیلترهاسنگ ریزه های کف فیلترها

روزنه های پایین فیلتر اغلب با محصولات فیلتر ریز مسدود می شوند و بنابراین گاهی اوقات لازم است که آنها را با یک لایه شن نگهدارنده محافظت کنید. سنگریزه درشت مانعی بین محیط فیلتر و دهانه ها ایجاد می کند که خطر انسداد آنها را از بین می برد.

 

آنتراسیت فیلتر گرانولی با چگالی کم

آنتراسیتی که ما در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم، آنتراسیت فیلتر گرانولی با چگالی کم و یکنواختی بالا است. روی بستر شنی نصب می شود. این تخت دولایه می‌تواند چرخه‌های فیلتراسیون بین شستشوی ضدشو با صرفه‌جویی قابل توجهی در انرژی و آب شستشو طولانی‌تر کند. آنتراسیت ما از نظر شیمیایی با الزامات مقررات EN مطابقت دارد:

 

 

گارنت یک سیلیکات آلومینا با چگالی بالا

گارنت یک سیلیکات آلومینا با چگالی بالا، غنی از آهن است که به نام آلماندیت Fe3Al2 (SiO4) 3 نیز شناخته می شود. در لایه های نازک (100-200 میلی متر) در زیر بستر ماسه نصب می شود و برای حفظ ذرات بسیار ریز که مدیریت شده اند استفاده می شود. برای عبور از بستر سیلیس. اندازه گرانولومتری این گارنت ممکن است کمی ریزتر از اندازه ذرات سیلیس باشد، اما به دلیل چگالی بالاتر، گارنت ریز از بستر سیلیس در هنگام شستشوی معکوس بالا نمی‌آید.

 

 

سنگ آتشفشانی یک سیلیکات آلومینا

سنگ آتشفشانی یک سیلیکات آلومینا بسیار متخلخل و آمورف با چگالی و سختی کم است که آن را به یک ماده ایده آل برای کاربردهای تصفیه آب تبدیل کرده است. این می تواند هم به عنوان یک جایگزین اقتصادی برای سایر رسانه های فیلتر (مانند آنتراسیت یا خاک رس فعال) و هم به عنوان یک محیط در فیلتراسیون زیستی استفاده شود که در آن سطح ناهموار آن آن را به یک پشتیبانی عالی برای مواد بیولوژیکی تبدیل می کند.

 

شیشه فیلتراسیون

شیشه فیلتراسیون به عنوان جایگزینی برای ماسه سیلیسی سنتی برای کاربردهای خاص عمل می کند. با توجه به اینکه سطح غیر متخلخل آن در برابر چسبندگی باکتری ها مقاومت می کند و بنابراین نیاز به شستشوی پشتی کمتری دارد، مزایای متعددی مانند کاهش استفاده از عوامل شیمیایی و تقاضای کمتر انرژی را ارائه می دهد. همچنین با توجه به اینکه از 100٪ شیشه بازیافتی ساخته شده است و می تواند در هر زمان دوباره بازیافت شود، از نظر زیست محیطی سودمند است، بنابراین ضایعات را کاهش می دهد.

 

مشخصات آنتراسیت فیلتراسیون آب پاسارگاد سیلیس

پایه های فیلر آنتراسیت ما از آنتراسیت تایکسی با شستشو، چیدن و خرد کردن، غربالگری مداوم و غیره ساخته شده است. درخشندگی خوبی دارد؛ در برابر فشار، مقاومت مکانیکی خوب و فعالیت شیمیایی ثابت مقاومت می کند. ما به شما مدیا فیلتر آنتراسیت با کیفیت بالا برای تصفیه آب ارائه می دهیم. آنتراسیت یک فیلتر عالی برای شفاف سازی آب در مصارف آشامیدنی یا صنعتی است، زمانی که در ترکیب با ماسه های فیلتر استفاده می شود. این یکی از رایج ترین رسانه های فیلتر است.

 

آنتراسیت در تصفیه آب چه می کند؟

آنتراسیت یک فیلتر با کیفیت بالا است که برای شفاف سازی آب هنگام ترکیب با سایر ماسه های فیلتر کننده استفاده می شود. شکل آنتراسیت اجازه می دهد تا ذرات معلق در عمیق ترین قسمت بستر فیلتر قرار گیرند.

 

آنتراسیت خام چیست؟

آنتراسیت یک ماده خام برای تصفیه آب به عنوان محیط فیلتر است. آنتراسیت دارای ویژگی های خاکستر کم، گوگرد، فسفر و قدرت حرارتی بالا، مقاومت جرمی، درصد زغال سنگ کلوخه، فعالیت شیمیایی، سرعت بازیافت زغال سنگ سر، استحکام مکانیکی و همچنین برخورداری از ویژگی بی ضرری، در حل شدن در اسیدی، خنثی، قلیایی است. آنتراسیت درخشندگی خوب، استحکام مکانیکی، مقاومت در برابر فشار، سایش سخت و فعالیت شیمیایی ثابت دارد. همچنین آنتراسیت دارای خاصیت جذب مجزا است که می تواند رنگ، بو، طعم و ارگانیسم دقیق را در آب جذب و دفع کند و برای تصفیه آب حیات، آب صنعتی و همچنین فاضلاب شهری اعمال شود. آنتراسیت یک ماده خوب برای حفاظت از محیط زیست است.

 

آیا آنتراسیت همان کربن فعال است؟

آنتراسیت شکلی از زغال سنگ و کربن فعال زغال چوبی فرآوری شده از منابع مختلف است. اینکه چه خطراتی را در نظر می گیرید بستگی به این دارد که از چه چیزی برای فیلتر کردن استفاده می کنید، اگر بعداً در مرحله پردازش وجود داشته باشد، و از چه درجه/نوع مواد فیلتراسیونی استفاده می کنید.

 

خواص سیلیس چیست؟

کانی های سیلیس وقتی خالص باشند بی رنگ و شفاف هستند و درخشندگی زجاجیه دارند. آنها نارسانای الکتریسیته هستند و دیامغناطیس هستند. همه سخت و قوی هستند و در اثر شکستگی شکننده تحت فشار تحمیلی از کار می افتند. برخی از خواص فیزیکی مهم کانی های سیلیس در جدول مقایسه شده اند.

سیلیس طبیعی چیست؟

دی اکسید سیلیکون (SiO2)، همچنین به عنوان سیلیس شناخته می شود، یک ترکیب طبیعی است که از دو مورد از فراوان ترین مواد زمین ساخته شده است: سیلیکون (Si) و اکسیژن (O2). دی اکسید سیلیکون اغلب به شکل کوارتز شناخته می شود. به طور طبیعی در آب، گیاهان، حیوانات و زمین یافت می شود. پوسته زمین 59 درصد سیلیس است.

کربن فعال دانه ای چگونه ساخته می شود؟

کربن فعال گرانولی از مواد آلی خام که کربن بالایی دارند مانند پوسته نارگیل، زغال سنگ، ذغال سنگ نارس و چوب ساخته می شود. از گرما برای فعال کردن سطح کربن استفاده می‌شود و مواد شیمیایی خاصی را که در آب حل شده‌اند، هنگام عبور از فیلتر حاوی کربن فعال دانه‌ای حذف می‌کنند.

خرید و فروش شن و ماسه فیلتراسیون

محصولات فیلتری که پاسارگاد سیلیس به مشتریان خود عرضه می کند مطابق با معیارهای تعیین شده و استانداردهای جهانی مورد تائید قرار گرفته و در مورد مواد برای تصفیه آب مورد نظر *برای مصرف انسانی با پیروی از آزمایش های شرح داده شده در استانداردهای UNE-EN هستند. ما محصولاتی را به دست شما می رسانیم که هر تولیدی برای شما افتخار تلقی شود. برای استعلام خرید با ما تماس بگیرید.09127336158

 

لینکهای مرتبط:

 

لطفا جهت استعلام قیمت آنتراسیت تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۳۳۶۱۵۸

معدن سیلیس همدان   | سیلیس تصفیه آب  | سیلیس صادراتی

 

 

5/5 - (21 امتیاز)
Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

نوشته‌های پیشین
کوارتز،سیلیس شیشه و کریستال همدان
نوشته‌ی بعدی
سیلیس دانه بندی پاسارگاد سیلیس
keyboard_arrow_up
×

سلام!

من مشاوره فروش پاسارگاد سیلیس هستم !

واتساپتو روشن کن و آنلاین گفتگو کن ..

× گفتگوی آنلاین!