درباره ما

شرکت پاسارگاد سیلیس همدان

اطلاعات تماس

  • کیلومتر 45 جاده ملایر به همدان
  • تلفن فروش:09127336158
  • تلفن دفتر:08132314622

درباره ما

شرکت پاسارگاد سیلیس تولیدکننده و صادرکننده برتر سه سال اخیر در ایران است که انواع سیلیس ، آنتراسیت و مواد معدنی صنعتی را با کیفت مرغوب و درجه یک و با قیمت منصفانه ارائه می کند.پاسارگاد سیلیس در کلیه شهرهای ایران و علاوه بر این به همه کشورهای حوزه خلیج فارس حوزه صادرات خود را گسترش داده و این روند به کشورهای اروپایی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

Instagram
WhatsApp
Telegram

سیلیس در بسته بندی چیست؟

سیلیکاژل یک عامل خشک کننده است که اغلب به شکل دانه های کوچک و شفاف یا کریستال های سنگی شفاف در بسته های کوچک ساخته شده از کاغذ یا پارچه قرار می گیرد. این بسته ها اغلب با محصولات تجاری بسته بندی می شوند تا از آسیب های ناشی از رطوبت جلوگیری شود.

 

 

تفاوت سیلیکا و سیلیکاژل چیست؟

سیلیکاژل شکل متخلخل و بی شکل سیلیس (SiO2) است که شباهت زیادی به ماسه طبیعی دارد. برای ساخت ماسه مدل سازی خاک شفاف استفاده می شود و دارای خواصی است که با ماسه طبیعی مقایسه می شود. سیلیکاژل ها مواد متخلخلی هستند که به طور گسترده در صنایع مختلف و خانه داری استفاده می شود.

 

 

بازار سیلیس چقدر بزرگ است؟

اندازه بازار جهانی سیلیس در سال 2022 به 468.40 میلیون تن رسید. پیش بینی می شود تا سال 2031 به 818.64 میلیون تن برسد که با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 6.40٪ در طول دوره پیش بینی (2023-2021) افزایش می یابد.

 

سیلیس چه صنعتی است؟

کاربرد اصلی ماسه سیلیس در ویکتوریا در صنعت ساختمان به عنوان مواد ساینده، سرامیک، توپ های سیلکس، مواد افزودنی رنگ و سنگ های زینتی است. در حال حاضر چند ذخایر شن سیلیس با عیار بالا برای اهداف تخصصی تر مانند شیشه سازی و تهیه شن و ماسه ریخته گری استفاده می شود.

 

آیا سیلیس تقاضای زیادی دارد؟

پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی پودر سیلیس با خلوص بالا در طول دوره پیش‌بینی، بین سال‌های 2024 تا 2031، با نرخ قابل توجهی افزایش یابد. در سال 2023، بازار با نرخ ثابتی در حال رشد است و با پیش‌فرض رو به رشد استراتژی‌های بازیگران کلیدی، بازار در حال رشد است. انتظار می رود بیش از چشم انداز پیش بینی شده افزایش یابد.

سیلیس تصفیه آب پاسارگاد سیلیس

 

4.5/5 - (58 امتیاز)
keyboard_arrow_up
×

سلام!

من مشاوره فروش پاسارگاد سیلیس هستم !

واتساپتو روشن کن و آنلاین گفتگو کن ..

× گفتگوی آنلاین!